Klantenpas

Ben je dol op vissen, aquariums, alles wat hiermee te maken heeft? Dan is de Aquarium Coenen Klantenpas echt iets voor jou! Met je aankopen spaar je punten, bij voldoende punten heb je recht op korting.

De gratis Aquarium Coenen Klantenpas kan je op twee manieren aanvragen:

  • Online door onderstaand formulier in te vullen. De klantenpas ligt binnen 48 uur voor je klaar in onze showroom. Je ontvangt een mailtje ter bevestiging van je aanvraag.
  • Offline door een formulier in te vullen in onze showroom. Je krijgt je pas dan direct mee naar huis.

Hoe het werkt

  • Laat bij iedere betaling je klantenpas zien om punten te registreren.
  • Je krijgt punten door aankopen te doen. Iedere euro die je besteedt levert 1 punt op.
  • Heb je minimaal 250 punten gespaard, dan kan je deze punten op je eerstvolgende aankoop inwisselen, je ontvangt dan een korting van € 5,00.
  • Ons kassasysteem houdt automatisch bij hoeveel punten je spaart.
  • Je kan geen punten sparen met de aankoop van aquaria en sommige aanbiedingen of acties. Vallen aanbiedingen of acties buiten de spaarregeling, dan staat dit hierbij vermeld.
  • Het totaal aantal gespaarde punten zie je direct terug op je kassabon.

Spelregels klantenpas

  • De pas is strikt persoonlijk, niet overdraagbaar en bestemd voor particulier gebruik.
  • Spaarpunten worden alleen tijdens de aankoop bijgeschreven. Achteraf worden geen spaarpunten aan het puntensaldo toegevoegd.
  • Bij ruilen of geldteruggave worden de eerder verkregen punten verrekend.
  • De punten die je ontvangt over een aankoop, kunnen niet op dezelfde aankoop worden ingeleverd.
  • Spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contant geld.
  • De gespaarde punten kunnen slechts één keer worden ingewisseld.
  • Het maximaal aantal punten dat op een spaarpas kan staan is 5000
  • Punten worden berekend aan de hand van het netto kassabedrag, dus het aankoopbedrag minus eventuele kortingen en/of kortingsbonnen.
  • Wanneer de klantenpas twee jaar niet is gebruikt, komen de gespaarde punten te vervallen.
  • Heb je je klantenpas verloren, of is deze gestolen? Stuur ons dan een mailtje of, bel ons op 0499 395000
  • Je (persoons)gegevens kunnen mogelijk worden ingezet voor directe communicatie tussen Aquarium Coenen B.V. en jezelf. Uiteraard gaan we op vertrouwde manier om met je gegevens en geven we deze niet door aan derden.
  • Wij behouden ons het recht de klantenpas in te nemen en te blokkeren bij (een vermoeden van) winkeldiefstal, onacceptabel gedrag of onacceptabele uitlatingen. Het gespaarde aantal punten komt daarmee automatisch te vervallen. Deze beslissing ligt uitsluitend bij Aquarium Coenen B.V. en is niet open voor discussie.
  • Wij behouden ons het recht voor om de aan de spaarpas verbonden voordelen te wijzigen en/of in te trekken, de opzet van de klantenkaart te wijzigen of in zijn geheel te beëindigen.

Vraag de pas aan

Aanvraagformulier klantenpas
  1. ZoetwaterZeewaterVijver
  2. ManVrouw
  3. JaNee

* Verplicht