Bestellen en betalen

  • Plaatsen van een bestelling
  • Account aanmaken
  • Status van je bestelling
  • Betaalmogelijkheden

Plaatsen van een bestelling

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  • Kies de producten die wilt bestellen en plaats ze in de winkelwagen
  • Controleer de inhoud van je winkelwagen en ga door naar afrekenen.
  • Log in tijdens het betaalproces, of vul je gegevens in.
  • Geef aan of je je bestelling thuis wil laten bezorgen, op wilt halen bij een PostNL servicepunt, of in onze winkel
  • Betaal je bestelling
  • Check je mail, hierin ontvang je een orderbevestiging.

 

Account aanmaken

Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op “Mijn account” en vervolgens op “Account aanmaken”. Nadat je je account hebt aangemaakt, ontvang je een mail ter bevestiging. Hierin staat een link waarmee je je account kan activeren. Je kan ook een account aanmaken tijdens het bestelproces.

 

Status van je bestelling

De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account op deze site. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track&Trace code waarmee je via de website van PostNL of via de PostNL-app het pakket kunt volgen.

 

Betaalmogelijkheden

  • PayPal: Betaal met je creditcard of PayPal-account! Via een veilig, persoonlijk (en gratis) account, betaal je je aankopen direct online via creditcard, bankoverschrijving of je PayPal-saldo. Dit kan ook vanaf de mobiele telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- of creditcardgegevens. Een PayPal betaling wordt direct verwerkt. Hierdoor kunnen we je je pakket snel toesturen.
  • iDeal: hiermee kan je binnen Nederland betalen vanuit je eigen vertrouwde bankomgeving. iDeal ondersteund alle Nederlandse banken. Een iDeal betaling wordt direct verwerkt. Hierdoor kunnen we je je pakket snel toesturen.
  • Overboeking: hiermee kan je op een door jezelf uitgekozen moment, in je eigen betrouwbare bankomgeving betalen. Kies je voor deze manier van betalen, dan word je direct doorverwezen naar het betaalscherm van Pay.nl. Op dit scherm staat alle informatie die nodig is voor het betalen van de bestelling. Wilt je de betaling op een later moment uitvoeren? Laat dan je e-mailadres achter. Er wordt dan automatisch een e-mail verzonden met beknopte informatie over je bestelling en alles wat nodig is om de betaling te voldoen. Zodra de betaling bij Pay.nl is binnengekomen, wordt de status van uw order bijgewerkt. Ter bevestiging ontvang je daarna een e-mail dat de betaling is voldaan en dat je bestelling wordt verwerkt. In vergelijking met PayPal of iDeal kan het verwerken van de bestelling 1 á 2 dagen langer duren. Het is bij een betaling via overboeking belangrijk dat u de juiste informatie overneemt. Stel dat het betalingskenmerk niet volledig of onjuist wordt ingevuld, dan kan dat extra vertraging opleveren.
  • Bankcontact/Mister Cash: is geschikt voor betalingen vanuit België. Een Mister Cash betaling wordt direct verwerkt. Hierdoor kunnen we je je pakket snel toesturen.
  • Rembours: Een verzending onder rembours betalen betekent dat er pas wordt afgerekend bij de aflevering, bijvoorbeeld aan de voordeur of bij het ophalen op het postkantoor. Als klant betaal je een extra bedrag voor de verzending onder rembours. De totale kosten zijn het aankoopbedrag, de verzendkosten en de rembourskosten.
1