Klachten
- Klachten
- Indienen van een klacht
- Behandeltermijn
- Geschillenregeling
- ODR platform Europese Commissie
Klachten
Wij doen ons uiterste best om ook jou tevreden te houden als klant. Het is voor ons beiden niet fijn wanneer je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Daarom willen we graag samen tot een oplossing te komen.
Indienen van een klacht
Laat ons je klacht weten per mail, of het contactformulier op deze site. Omschrijf je klacht volledig en duidelijk tijdig nadat je het gebrek hebt ontdekt.
Behandeltermijn
We beantwoorden je klacht binnen 14 dagen na ontvangst. Mocht de behandeling van je klacht om onvoorziene reden langer duren, dan laten we je dit uiteraard weten. Ook laten we je weten wanneer je een meer uitvoerig antwoord van ons mag verwachten.
Geschillenregeling
Komen we er samen echt niet uit? Dan kan je je klacht/het geschil melden bij de Dibevo Geschillencommissie Gezelschapsdierensector. Dit gaat op de volgende wijze:
- Je hebt je klacht eerst voorgelegd aan Aquarium Coenen B.V.
- Zorg dat je kennis hebt genomen van het Reglement Dibevo Geschillencommissie Gezelschapsdierensector en mail vervolgens naar info@dibevo.nl (met ‘Geschillencommissie’ in de onderwerpregel) dat je een klacht wilt indienen bij de geschillencommissie. Je ontvangt daarop een digitaal vragenformulier die jezelf of een ander (zoals een familielid) volledig invult. Het ingevulde vragenformulier en toegevoegde bijlagen die je zaak ondersteunen of verduidelijken, stuur je retour door te mailen naar info@dibevo.nl (zet ‘Geschillencommissie’ in de onderwerpregel). Hiermee is je klacht bij de geschillencommissie ingediend.
- Er volgt een ontvangstbevestiging op je ingediende klacht. Je wordt daarnaast verzocht te voldoen aan het te betalen klachtengeld het eventueel openstaande bedrag of deel van het bedrag dat je de ondernemer verschuldigd bent. Na ontvangst van deze gelden, word je geïnformeerd over de wel of niet in behandeling name van uw geschil door de geschillencommissie. En zo ja, ontvang je meer informatie over de procedure.
ODR platform Europese Commissie
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog nergens anders in behandeling is, dan mag je je klacht deponeren via dit platform van de Europese Unie.